Przejęcie wsparcia technologicznego

Branża

  • usługi biznesowe

Kraj

  • Polska

Technologie

  • AWS
  • JavaScript
  • PostgreSQL
  • Python
  • React
  • TypeScript

Zakres

  • rozwój oprogramowania
  • utrzymanie oprogramowania
  • wsparcie IT

FIXFM organizuje wizyty fachowców dla klientów indywidualnych (konsumentów) oraz małych firm. Swoją działalność wspierają nowoczesnymi technologiami, które na stałe wpisały się w codzienność klientów poszukujących komfortu i wydajności.

Wyzwanie

Firma FIX stworzyła platformę, która na nowo definiuje sposób realizacji interwencji awaryjnych i naprawy usterek. Zautomatyzowali interakcje między klientami i technikami, aby każda ze stron mogła skupić się na swoich najważniejszych zadaniach i planach. Firma FIXFM stanęła przed wyzwaniem zmiany partnera technologicznego.

Rozwiązanie

FIXFM poszukiwał partnera, który zapewni odpowiednie kompetencje techniczne dla dalszego rozwoju i utrzymania aplikacji. Konieczne było doświadczenie .in.. w technologiach Python i React. We współpracy z INNOKREA zbudowany został plan przejęcia odpowiedzialności za wytwarzanie i utrzymanie oprogramowania tak, aby odbyło się to bez szwanku dla całościowego wsparcia klienta.

Projekt w liczbach:

6
tygodni
czas potrzebny
na zmianę
dostawcy

+30%
zwiększona
efektywność
prac IT

-20%
zmniejszenie
kosztów

Efekt biznesowy

W bardzo krótkim czasie INNOKREA przejęła całościowe wsparcie i rozwój aplikacji mobilnej i webowej FIX. Dzięki realizacji tego projektu, firma FIX zoptymalizowała koszty utrzymania i rozwoju aplikacji. Jednocześnie zagwarantowała sobie stabilnego partnera do współpracy technologicznej.
Wśród innych efektów należy wskazać także:

  • Wniesienie „świeżego spojrzenia” do realizacji projektu. Zespół INNOKREA wniósł do projektu nowe pomysły, perspektywy i podejścia. W efekcie prowadziło to do innowacyjnych rozwiązań i udoskonaleń procesów i samego oprogramowania.
  • Zwiększenie produktywności. INNOKREA jako bardziej wydajny i doświadczony zespół jest w stanie szybciej wykonywać zadania, co prowadzi do szybszego postępu projektu i skrócenia czasu wprowadzenia rozwiązania na rynek.
  • Zapewnienie jakości. INNOKREA posiada system jakości ISO (procesy kontroli jakości), co prowadzi do mniejszej liczby błędów i wyższej jakości tworzonego oprogramowania.
  • Dotrzymywanie terminów i lepsza komunikacja. Podjęcie współpracy z bardziej niezawodnym partnerem pomogło w lepszym zrozumienia wymagań i celów projektu oraz zapewniło terminową realizację projektu.

Skontaktuj się z nami, aby poznać nasze możliwości w zakresie optymalizacji kosztów, zwiększeniu efektywności prac oraz wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań.

Skontaktuj się z nami

Referencje

INNOKREA to grupa niezwykle elastycznych i kompetentnych programistów. Nie tylko znają się na technologiach, ale także doskonale „czują” jak działa biznes. Polecamy INNOKREA do współpracy nad trudnymi i złożonymi projektami IT.

Maciej Halbryt, Prezes Zarządu

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Porozmawiajmy o Twoim projekcie






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia komunikacji drogą elektroniczną.

    Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Innokrea Sp. z o.o., ul. Lęborska 3b, 80-386 Gdańsk. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia poprzez kontakt z nami: info@innokrea.pl. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności..

    Biuro

    ul. Małachowskiego 5

    80-262 Gdańsk

    Siedziba

    ul. Lęborska 3b

    80-386 Gdańsk