Aplikacja mobilna do sprzedaży biletów
Dowiedz się więcejSpecjalistyczne narzędzie
do wyprzedaży w firmie
Karta kredytowa nie jest wymagana
System do aukcji wewnętrznych to proste, funkcjonalne i nowoczesne rozwiązanie umożliwiające sprzedaż oraz zakup towaru poprzez licytacje lub zakupy bezpośrednie w ramach zamkniętej grupy użytkowników (np. pracowników lub klientów). Jest to nowoczesne rozwiązanie e-commerce pozwalające tworzyć aukcje wewnętrzne dla określonej grupy osób.
Jak działa Kuptam.pl?
Wypróbuj za darmoUtwórz konto i dodaj produkty do wyprzedaży
Stwórz atrakcyjne aukcje dla swoich pracowników lub klientów
Zaproś wybrane osoby do wzięcia udziału w aukcji
Wygeneruj dodatkowy przychód dla Twojej firmy
Zadowolonych klientów
Firm korzystających
Sprzedanych przedmiotów
Lat doświadczenia
Co otrzymujesz?
Dodatkowy kanał sprzedaży
Zaoferuj swoim pracownikom lub klientom produkty, których nie jesteś w stanie sprzedać innymi kanałami.
Zamknięte wyprzedaże
W wyprzedażach mogą wziąć udział tylko zaproszone przez Ciebie osoby, nikt inny nie będzie miał do nich dostępu.
Aukcje dostosowane do Ciebie i Twoich klientów
Zmień uprawnienia użytkowników, czasy publikacji, twórz strefy dostosowane do określonej grupy klientów i wiele więcej.
Wartość biznesowa
Dodatkowy przychód dla firmy
Ograniczenie kosztów magazynowania i utylizacji
Zadowolenie pracowników/klientów
Pozytywny wpływ na środowisko
Historie sukcesów
Zaufało nam ponad 50 firm,
które zrealizowały +10 000 wyprzedaży
Opracowany przez INNOKREA sp. z o.o. system aukcyjny wyróżnia się praktycznością oraz dopracowaną funkcjonalnością, umożliwiającą m.in. intuicyjne i proste w obsłudze zakupy oraz łatwe wystawianie nowych przedmiotów na aukcje. Usługi wdrożeniowe i wsparcia świadczone przez INNOKREA sp. z o.o. są wykonywane z ponadprzeciętną jakością, w sposób profesjonalny, staranny i solidny.
Krzysztof Dolny
Kierownik projektu wdrożenia platformy Kup Tam, FEMAX Sp. z o.o. Sp. K.
INNOKREA to solidny partner biznesowy. Wsłuchują się w potrzeby, obiecują dostarczać w uzgodnionym zakresie i dostarczają co obiecali.
Grupa p211 Sp. z o.o.
Do podjęcia współpracy przekonały nas wysokie kompetencje inżynierskie INNOKREA oraz wieloletnie doświadczenie w rozwoju i wdrażaniu rozwiązań IT. Zespół INNOKREA wykazał się ogromnym zaangażowaniem i umiejętnościami potrzebnymi do realizacji projektu. Polecamy INNOKREA do realizacji wymagających projektów IT, gdzie liczy się czas, umiejętność rozwiązywania problemów i doświadczenie kompetentnego zespołu inżynierów.
Michał Behan
Head of IT Operations, Santander Bank Polska
Nad realizacją projektu pracowały trzy zespoły na trzech kontynentach. Całość przedsięwzięcia udało nam się zrealizować zdalnie w zakładanym czasie i budżecie. Doceniam współpracę z INNOKREA nie tylko za ich wiedzę techniczną, ale także za kreatywne generowanie pomysłów i doradztwo biznesowe. Programiści nie tylko dostarczyli aplikację wysokiej jakości, ale także dbali o całość przedsięwzięcia aby było praktyczne i użyteczne. INNOKREA jest idealnym partnerem do współpracy!
Charles Nagy
SVP of Business Development, Shabodi
To już nasz kolejny projekt realizowany we współpracy z INNOKREA i niezmiennie jesteśmy zadowoleni z osiągniętych efektów. Narzędzie zostało dostarczone terminowo i w najlepszej jakości, dlatego gorąco polecamy współpracę z firmą INNOKREA.
Georg Pomp
Dyrektor ds. rozwoju biznesu, Scheidt & Bachmann
Współpracę z INNOKREA rozpoczęliśmy od zebrania szczegółowych wymagań, które firma ta przełożyła na nowoczesny projekt graficzny. Przez cały okres realizacji prac programistycznych byliśmy w stałym kontakcie z zespołem INNOKREA – na bieżąco reagowali na wszelkie nasze potrzeby zmian oraz sami proponowali ulepszenia. INNOKREA, dysponując dedykowanym zespołem specjalistów różnych dziedzin IT, dostarczyła aplikację mobilną w oczekiwanej jakości i na czas. Polecamy współpracę z tą firmą!
Monika Tomczyk
Kierownik Projektu, Dysten Sp. z o.o.
Zobacz więcej:
Kontakt
Sprawdź możliwości
Wypełnij formularz, aby omówić Twoje potrzeby i ustalić dogodny dla Ciebie termin prezentacji
Jako CEO Kuptam.pl, z dumą prezentuję nasze specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży w firmie, zaprojektowane w celu usprawnienia wewnętrznych procesów zakupowych. Stworzyliśmy proste, funkcjonalne i nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia zarówno sprzedaż w ramach zamkniętych grup użytkowników, takich jak pracownicy czy klienci. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi, elastycznej funkcjonalności i bogatym opcjom personalizacji, Kuptam.pl umożliwia firmom optymalizację wewnętrznych procesów zakupowych oraz zwiększenie wydajności i przychodów organizacji.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA