Digitalizacja, unowocześnienie oraz nowe funkcje dla kanału hurtowej sprzedaży aut poleasingowych
Dowiedz się więcej

Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci bank w Polsce pod względem wartości aktywów i trzeci pod względem liczby placówek. Od 2011 r. należy do hiszpańskiej grupy Santander.
SANTANDER Bank’s main challenge was to develop an effective internal sales channel for depreciated electronic equipment. It was necessary to create a process that not only ensured the efficient sale of used equipment, but also provided the bank’s employees with a convenient and easy way to acquire fully valuable items at low prices. In addition, it was necessary to ensure that the entire process was clear and easy to use to encourage users to actively participate.
Santander Bank has decided to introduce an integrated internal sales process on the Silentclicks.com platform. This process involves several stages – from loading data into the auction system, through pre-emption for employees, to public auctions for other users. The advanced sales process integrated with Santander Bank’s Active Directory and Remedy systems made it possible to automate many processes, such as generating offers or reporting results, which made the entire process much easier to manage.
The figure below presents a generalized diagram of the agreed business process aimed at the Bank’s internal sales.
A generalized process consists of, m.in, the following elements.
Loading Hardware Data:
Pre-emption:
„Public” sale:
Preparing Your Computer:
Reporting:
The implementation of the internal sales process has brought a number of benefits to Bank Santander.
The bank’s internal sales process is also in line with the idea of sustainable development – it allows for extending the life cycle of electronic equipment, which reduces the generation of waste and reduces the impact on the natural environment. The Bank’s profit from the sale is donated to charity.
10,000+
system users
2x
reduced handling time
of the sales process
5
months of preparation
for implementation
Make an appointment to find out how to dispose of your depreciated electronic equipment internally, satisfying your employees and gaining additional revenue.
Referencje
Do podjęcia współpracy przekonały nas wysokie kompetencje inżynierskie INNOKREA oraz wieloletnie doświadczenie w rozwoju i wdrażaniu rozwiązań IT. Zespół INNOKREA wykazał się ogromnym zaangażowaniem i umiejętnościami potrzebnymi do realizacji projektu. Polecamy INNOKREA do realizacji wymagających projektów IT, gdzie liczy się czas, umiejętność rozwiązywania problemów i doświadczenie kompetentnego zespołu inżynierów.
Michał Behan
Head of IT Operations, Santander Bank Polska
Digitalizacja, unowocześnienie oraz nowe funkcje dla kanału hurtowej sprzedaży aut poleasingowych
Dowiedz się więcejKontakt
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA