Usprawnienie procesu wyprzedaży zalegającego towaru w magazynie
Dowiedz się więcej

Symfonia to firma, która od ponad 25 lat wspiera transformację cyfrową małych i średnich przedsiębiorstw tworząc systemy do zarządzania (ERP). Symfonia optymizuje zarządzanie przedsiębiorstwami we wszystkich regionach i województwach oraz angażuje się w działalność społeczną i edukacyjną.
Symfonia, a leader in the production of software for business, has set itself a challenge – to combine charitable goals with the integration of the employee team. The decision to organize the auction via the auction platform was motivated by the desire to create a unique event that would not only engage employees in charity work, but also promote the sharing of passions.
The company decided to use the SilentClicks.com auction platform to create a charity event called „The Great Symphony of Hearts”. Employees had the opportunity to put up for auction a variety of products and services, such as Christmas decorations made by employees’ children, a yacht cruise, a stay in a guesthouse, sommelier trainings or unique paintings painted by the Symfonia team. This diversity of subjects reflected the richness of the employees’ interests while creating a unique experience for the participants. As a result, it was possible not only to support hospices and people in need, but also to create an atmosphere of solidarity among the employees of the Symfonia.
The charity event not only met expectations in terms of support, but also generated great enthusiasm and commitment from employees. „The Great Symphony of Hearts” integrated the team and strengthened the sense of community.
The implementation process on the SilentClicks.com platform went smoothly, which made the organization of the campaign much easier. Thanks to the technical support and ease of use of the system, Symfonia once again decided to organize an annual charity event using the SilentClicks.com platform.
60+
items
listed
2 weeks
auctions of items
and services lasted
300
employees took part
in the action
Contact us to find out how to combine charitable goals with the integration of the employee team during a charity event on the SilentClicks.com auction platform.
Referencje
Udało nam się zaangażować dużą grupę pracowników. Dzięki akcji przede wszystkim sprawiamy, że pracownicy Symfonii czują się potrzebni. Dodatkowo sama licytacja jest zabawą, pracownicy bardzo się zaangażowali w jej przebieg. Polecam firmę INNOKREA sp. z o.o. do przeprowadzania takich akcji charytatywnych.
Mariusz Piłka
Symfonia
Przejęcie wsparcia technologicznego oraz rebranding serwisów grupy portali ogłoszeniowych
Dowiedz się więcejPrzejęcie wsparcia technologicznego oraz rebranding serwisów grupy portali ogłoszeniowych
Dowiedz się więcejKontakt
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA