Aplikacja mobilna do sprzedaży biletów
Dowiedz się więcej

Komputronik S.A. to polska sieć sklepów, oferujących m.in. sprzęt komputerowy i urządzenia AGD oraz RTV. Przedsiębiorstwo powstało w październiku 1996 roku, kiedy otworzyło pierwszy sklep w Poznaniu.
Komputronik, already successfully organizing an annual charity event for several years, faced the challenge of adapting it to the changing reality caused by the COVID-19 pandemic. Traditional, stationary forms of bidding during the company’s Christmas Eve were no longer possible, so it became necessary to find an effective online tool for the event. From a business perspective, an effective tool was needed that would allow a smooth auction process for items donated to a needy company employee.
The solution turned out to be the SilentClicks.com auction platform, which enabled the company to conduct a charity action in an online form. Thanks to this tool, employees were able to put various services and items up for auction, as well as purchase contributions to support the charity action. The action lasted about two weeks and took place in the pre-Christmas period, which further emphasizes the spirit of cooperation and joint assistance. Thanks to SilentClicks.com, Komputronik employees gained an internal channel for charity sales.
Thanks to the jointly conducted project, a significant amount of money was raised to support a Komputronik employee. Such charity actions provide employees with an opportunity to engage in meaningful and positive activities beyond their normal job duties. Collaborating on charity auctions or events helps build teamwork and cooperation among employees from different departments or teams. This often leads to improved communication and working relationships within the organization.
270+
employees of Komputronik
took part
in the action
2 weeks
the whole charity
action lasted
60
items were put up
for auction
Contact us to find out how our dedicated SilentClicks auction platform can help you run a charity auction efficiently and effectively in your company.
Referencje
Współpraca z INNOKREA to czysta przyjemność. Firma INNOKREA w sposób bardzo szybki, profesjonalny i solidny wdrożyła dla nas system aukcyjny. Pracownicy Komputronik z łatwością mogli skorzystać z tego narzędzia bez jakiegokolwiek przeszkolenia. Polecamy współpracę z INNOKREA!
Magdalena Reclik
Koordynator ds. Szkoleń i Projektów, Komputronik S.A.
Oprogramowanie do testowania systemów wyznaczających trasy i opłaty dla pasażerów
Dowiedz się więcejKontakt
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA