Mobile application for managing service requests

Branża: facility management service support
Kraj: Poland
Technologie: React Native
Zakres: integrations mobile application
Download pdf
SESCOM

SESCOM S.A. to międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi Facility Management dla sieci handlowych – zapewnia utrzymanie techniczne i optymalizację funkcjonowania placówek sieciowych przez cały cykl ich życia.

Challenge


Experience in the maintenance of network facilities has allowed SESCOM to leverage knowledge and best practices for many years, as well as to customize the solutions offered and propose tools that will support the provision of Facility Management services.

As part of its development strategy, SESCOM decided to enable customers to report and manage defects through not only an online platform, but also through a dedicated mobile app. INNOKREA was asked to carry out this task.

Solution


Our team of developers designed and then developed a mobile application for Sescom, which provides important support in the technical maintenance of network facilities. This provided a tool for the rapid transmission of requests for, among other things, technical faults and management of their efficient execution.

The app is available on Android and iOS devices. The app has a functional and intuitive interface and allows direct contact with Sescom – a phone call can be made from within the app without having to search for a contact person.

Business effect


The application has improved the process of communication and transfer of requests between SESCOM and its customers. Some of the effects and improvements include:

  • Ability to report a problem from within the app anywhere, anytime.
  • Full control over your own reports – mobile access to information 24/7, regardless of the user’s location.
  • Constant monitoring of the progress of ongoing work.

Sescom appreciated our product for distinguishing itself at the time of implementation by matching the functionality to the company’s needs and requirements.

Mobile application SESCOM

500+
satisfied users

50%
faster reporting
of defects

12 weeks
to develop the app

Contact us to learn how we can help you streamline technical support and increase customer satisfaction through a dedicated mobile application that allows you to quickly report faults and monitor their progress anytime, anywhere.

Referencje

Nasza współpraca w ramach projektu układała się bardzo dobrze. Zespół INNOKREA potrafił wsłuchać się w nasze potrzeby i przekuć je w efektywną aplikację.

Sławomir Halbryt

Prezes Zarządu, Sescom S.A.

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Kontakt

Masz pomysł na projekt?

Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes
Quote SVG

W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.

Tomasz Klajbor, CEO w INNOKREA

Tomasz Klajbor

CEO w INNOKREA