Aplikacja mobilna do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi

Branża

  • wsparcie serwisowe
  • zarządzanie obiektami

Kraj

  • Polska

Technologie

  • React Native

Zakres

  • aplikacja mobilna
  • integracje

SESCOM S.A. to międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi Facility Management dla sieci handlowych – zapewnia utrzymanie techniczne i optymalizację funkcjonowania placówek sieciowych przez cały cykl ich życia.

Wyzwanie

Doświadczenie w utrzymaniu technicznym placówek sieciowych pozwala SESCOM od wielu lat wykorzystać wiedzę i dobre praktyki, a także dostosować oferowane rozwiązania do potrzeb klienta  i proponować narzędzia, które będą wspierać świadczenie usług Facility Management.

W ramach strategii rozwojowej, SESCOM podjęło decyzję o umożliwieniu klientom zgłaszania usterek i zarządzania nimi przez nie tylko przez platformę online, ale również za pomocą aplikacji dedykowanej aplikacji mobilnej. Do realizacji tego zadania poproszono INNOKREA.

Rozwiązanie

Nasz zespół programistów zaprojektował, a następnie wykonał dla firmy Sescom aplikację mobilną, która stanowi istotne wsparcie w technicznym utrzymaniu placówek sieciowych. Dzięki temu uzyskano narzędzie do szybkiego przekazywania zgłoszeń m.in. dotyczących usterek technicznych i zarządzania ich sprawną realizacją.

Aplikacja dostępna jest na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Aplikacja posiada funkcjonalny i intuicyjny interfejs oraz pozwala na bezpośredni kontakt z Sescom – połączenie telefoniczne możliwe jest do wykonania z poziomu aplikacji bez konieczności wyszukiwania osoby kontaktowej.

Projekt w liczbach:

500+
zadowolonych
użytkowników

50%
szybsze
zgłaszanie usterek

12
tygodni trwało
stworzenie aplikacji

Efekt biznesowy

Aplikacja usprawniła proces komunikacji i przekazywania zgłoszeń pomiędzy firmą SESCOM i jej klientami. Wśród efektów i usprawnień można wskazać m.in.:

  • Możliwość zgłoszenia problemu z poziomu aplikacji w dowolnym miejscu i czasie.
  • Pełna kontrola nad własnymi zgłoszeniami – mobilny dostęp do informacji 24/7, niezależnie od miejsca, w którym przebywa użytkownik.
  • Stały monitoring postępów realizowanych prac.

Firma Sescom doceniła nasz produkt za to, że w momencie wdrożenia wyróżniał się dopasowaniem funkcjonalności do potrzeb i wymagań firmy.

Skontaktuj się z nami, aby poznać, jak możemy pomóc w usprawnieniu obsługi technicznej i zwiększeniu satysfakcji klientów poprzez dedykowaną aplikację mobilną, która umożliwia szybkie zgłaszanie usterek oraz monitorowanie ich postępu w dowolnym miejscu i czasie.

Skontaktuj się z nami

Referencje

Nasza współpraca w ramach projektu układała się bardzo dobrze. Zespół INNOKREA potrafił wsłuchać się w nasze potrzeby i przekuć je w efektywną aplikację.

Sławomir Halbryt, Prezes Zarządu, Sescom S.A.

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Porozmawiajmy o Twoim projekcie






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia komunikacji drogą elektroniczną.

    Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Innokrea Sp. z o.o., ul. Lęborska 3b, 80-386 Gdańsk. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia poprzez kontakt z nami: info@innokrea.pl. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności..

    Biuro

    ul. Małachowskiego 5

    80-262 Gdańsk

    Siedziba

    ul. Lęborska 3b

    80-386 Gdańsk