Aplikacja mobilna do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi

Branża: wsparcie serwisowe zarządzanie obiektami
Kraj: Polska
Technologie: React Native
Zakres: aplikacja mobilna integracje
Download pdf
SESCOM

SESCOM S.A. to międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi Facility Management dla sieci handlowych – zapewnia utrzymanie techniczne i optymalizację funkcjonowania placówek sieciowych przez cały cykl ich życia.

Wyzwanie


Doświadczenie w utrzymaniu technicznym placówek sieciowych pozwala SESCOM od wielu lat wykorzystać wiedzę i dobre praktyki, a także dostosować oferowane rozwiązania do potrzeb klienta  i proponować narzędzia, które będą wspierać świadczenie usług Facility Management.

W ramach strategii rozwojowej, SESCOM podjęło decyzję o umożliwieniu klientom zgłaszania usterek i zarządzania nimi przez nie tylko przez platformę online, ale również za pomocą aplikacji dedykowanej aplikacji mobilnej. Do realizacji tego zadania poproszono INNOKREA.

Rozwiązanie


Nasz zespół programistów zaprojektował, a następnie wykonał dla firmy Sescom aplikację mobilną, która stanowi istotne wsparcie w technicznym utrzymaniu placówek sieciowych. Dzięki temu uzyskano narzędzie do szybkiego przekazywania zgłoszeń m.in. dotyczących usterek technicznych i zarządzania ich sprawną realizacją.

Aplikacja dostępna jest na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Aplikacja posiada funkcjonalny i intuicyjny interfejs oraz pozwala na bezpośredni kontakt z Sescom – połączenie telefoniczne możliwe jest do wykonania z poziomu aplikacji bez konieczności wyszukiwania osoby kontaktowej.

Efekt biznesowy


Aplikacja usprawniła proces komunikacji i przekazywania zgłoszeń pomiędzy firmą SESCOM i jej klientami. Wśród efektów i usprawnień można wskazać m.in.:

  • Możliwość zgłoszenia problemu z poziomu aplikacji w dowolnym miejscu i czasie.
  • Pełna kontrola nad własnymi zgłoszeniami – mobilny dostęp do informacji 24/7, niezależnie od miejsca, w którym przebywa użytkownik.
  • Stały monitoring postępów realizowanych prac.

Firma Sescom doceniła nasz produkt za to, że w momencie wdrożenia wyróżniał się dopasowaniem funkcjonalności do potrzeb i wymagań firmy.

Aplikacja mobilna SESCOM

500+
zadowolonych użytkowników

50%
szybsze zgłaszanie usterek

12 tyg.
trwało stworzenie aplikacji

Skontaktuj się z nami, aby poznać, jak możemy pomóc w usprawnieniu obsługi technicznej i zwiększeniu satysfakcji klientów poprzez dedykowaną aplikację mobilną, która umożliwia szybkie zgłaszanie usterek oraz monitorowanie ich postępu w dowolnym miejscu i czasie.

Referencje

Nasza współpraca w ramach projektu układała się bardzo dobrze. Zespół INNOKREA potrafił wsłuchać się w nasze potrzeby i przekuć je w efektywną aplikację.

Sławomir Halbryt

Prezes Zarządu, Sescom S.A.

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Kontakt

Masz pomysł na projekt?

Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes
Quote SVG

W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.

Tomasz Klajbor, CEO w INNOKREA

Tomasz Klajbor

CEO w INNOKREA