Innowacyjne rozwiązanie do zarządzania brygadami
Dowiedz się więcej

NFM jest jedną z największych i najdłużej działających niezależnych firm zajmujących się długoterminowym wynajmem samochodów w Polsce. Współpracujemy z szeroką siecią kontrahentów na terenie całego kraju, w skład której wchodzą m.in.: producenci i dealerzy samochodowi, autoryzowane sieci serwisowe, warsztaty blacharskie, serwisy opon oraz firmy paliwowe. Grupa NFM działa na polskim rynku od 2002 roku i obecnie zarządza flotą prawie 4,5 tysiąca samochodów w całym kraju.
W 2013 roku NFM rozszerzyła swoją działalność, stając się wyłącznym przedstawicielem w Polsce Hertz - największej na świecie firmy zajmującej się wynajmem samochodów. W 2014 roku Grupa NFM przejęła przedstawicielstwo ekonomicznej wypożyczalni samochodów Firefly.
Grupę NFM tworzą firmy z branży motoryzacyjnej: Nivette Fleet Management (NFM), świadcząca usługi Full Service Leasing i zarządzania flotą, Hertz – światowy lider w wynajmie samochodów, Hertz Lease oraz wypożyczalnie samochodów: Dollar, Thrifty i Firefly.
Selling post-lease cars involves a variety of process management challenges. In order to effectively reach wholesale customers and increase the level of service provided, a digital solution had to be implemented in a short period of time. Dedicated integration of the silentclicks.com tool significantly improved the efficiency of the dealer network’s sales channel and enabled our client to differentiate itself from its competitors.
The implementation of the auction system was preceded by consultations to optimise the process and adapt it to the client’s specific requirements. Key expectations included:
After more than two years of operation, there has been a significant reduction in the time taken to process enquiries and an improvement in the flow of sales documents. There has also been a significant increase in the speed, transparency and visibility of the company’s current range of used post-lease vehicles.
As an additional effect, it has been observed that wholesale customers feel that they are being singled out as a prestigious group of customers to whom dedicated communication is being directed – as a result, our client is seeing a significant increase in interest in its offerings in this channel. NFM plans to expand the functionality of the platform in the near future and to further automate it.
+50%
reduction in handling time for quotations and sales
+100%
efficiency in handling processes
4 = 1
The fragmented work of four different specialists has been consolidated into a process that can be efficiently handled by one employee.
Contact us if you want to automate and optimise your sales management process across one or more dedicated channels.
Referencje
Szybkość reakcji INNOKREA jest wyjątkowa. Wykonali doskonałą pracę, wdrażając nasz proces sprzedaży i upewniając się, że wszystko działa bez zarzutu. INNOKREA przykłada dużą wagę do znalezienia odpowiedniego podejścia do projektu. To była nie tylko relacja robocza, ale raczej osobiste zaangażowanie. Współpraca była o wiele bardziej satysfakcjonująca, ze względu na element doskonałych relacji interpersonalnych w projekcie.
Monika Opalińska
Dyrektor ds. Zakupów i Remarketingu Grupy NFM
Kontakt
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA