Zaprojektowanie i wdrożenie systemu do zarządzania sprzedażą dla firmy usługowej

GrywIT to firma usługowa zajmująca się profesjonalnie wdrażaniem grywalizacji, motywacją, budowaniem zaangażowania i pozytywnych nawyków wśród pracowników różnorodnych firm z pomocą warsztatów oraz narzędzi nowych technologii jak dedykowane aplikacje.

Grywit zwrócił się do INNOKREA z prośbą o zaprojektowanie i wdrożenia systemu wspierającego sprzedaż oferowanych przez nich produktów i usług.

Współpraca z Grywit
Zarządzanie sprzedażą

W ramach współpracy powstało nowoczesne oprogramowanie dla małych i średnich firm wspierające zarządzania sprzedażą. Lekkie, intuicyjne i przeglądarkowe rozwiązanie pozwala na efektywną pracę sprzedawców w terenie i biurze.

Największym walorem proponowanego rozwiązania jest niezwykła użyteczność (dopasowana na bazie wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu sprzedażą) oraz jego dostępność z poziomu przeglądarki internetowej na dowolne urządzenia mobilne i komputery stacjonarne lub laptopy.

Podstawowe moduły i funkcjonalności systemu CRM to Kartoteka Klienta, Działania i Notatki, Szanse sprzedaży i ofertowanie, Ewidencja umów, Zarządzanie danymi osobowymi oraz Raporty.

Kartoteka Klienta to moduł, który pozwala na dodawanie nowych Klientów do systemu CRM, przeglądanie istniejących czy wyszukiwanie Klientów i obiektów (np. działań lub notatek). Na karcie możliwy jest również podgląd historii wszelkich kontaktów z Klientem.

W sekcji „Działań i Notatek” użytkownik ma dostęp do wszystkich działań (np. rozmowy telefoniczne, spotkania) zarejestrowanych dla danego Klienta. Wyświetlane są działania zarówno planowane, jak i zamknięte (wykonane). W zakresie planowanych działań – bezpośrednio z karty możemy zaplanować np. kolejną rozmowę telefoniczną czy spotkanie. W procesie sprzedażowym możliwe jest rejestrowanie w systemie szans sprzedaży tzn. działań handlowych związanych z konkretnym Klientem.

Karta „Ewidencji umów” przedstawia zakres informacji, jaki może być przechowywany w systemie CRM w obszarze zawartych umów z Klientami (i aneksów). System pozwala na efektywne zarządzanie danymi osobowymi i przechowywanymi zgodami na przetwarzanie danych osobowych, zgód marketingowych i innych, które są zgodne z najnowszymi wytycznymi RODO. W systemie, ze względu na gromadzenie danych możliwe jest przygotowywanie różnych raportów np. efektywności sprzedaży.

GrywIT docenił nas za stworzenie prostej w obsłudze aplikacji lecz nie pozbawionej wielu funkcjonalności. To co GrywIT podkreśla jako plus współpracy z nami to bardzo dobra relacja i wysoki poziom współdziałania dzięki czemu finalny produkt jest tym czego oczekują.

System CRM

LOKALIZACJA

Innokrea Sp. z o.o.

ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk

NAPISZ DO NAS

tel.: +48 694 487 332

e-mail: info@innokrea.pl

ZNAJDŹ NAS