System do zarządzania relacją z klientem

Branża

  • usługi biznesowe

Kraj

  • Polska

Technologie

  • Django
  • JavaScript
  • Python
  • React
  • TypeScript

Zakres

  • aplikacja webowa

GrywIT to firma usługowa zajmująca się profesjonalnie wdrażaniem grywalizacji, motywacją, budowaniem zaangażowania i pozytywnych nawyków wśród pracowników różnorodnych firm z pomocą warsztatów oraz narzędzi nowych technologii jak dedykowane aplikacje.

Wyzwanie

Firma Grywit zwróciła się do INNOKREA z prośbą o zaprojektowanie i wdrożenia systemu wspierającego sprzedaż oferowanych przez nich produktów i usług.

W ramach działalności operacyjnej GRYWIT celem nowego narzędzia było m.in. 

  • Skrócenie czasu potrzebnego na uświadomienie współpracownika o wszystkich realizowanych projektach GRYWIT. Jeśli dany pracownik jest nieobecny w firmie, jego sprawę jest w stanie w większości przypadków rozwiązać inna osoba, który może na bieżąco sprawdzić statusy projektów i rozmów z klientami. 
  • Po drugie pełna informacja o kliencie w jednym miejscu miała być ułatwieniem dla samego pracownika, aby szybko był w stanie sprawdzić kiedy ostatnio się kontaktował z danym klientem, jakie były efekty tych rozmów, a nawet jakie usługi klient zamawiał miesiąc czy rok temu.

Rozwiązanie

W ramach współpracy powstało nowoczesne oprogramowanie dla małych i średnich firm wspierające zarządzania sprzedażą (CRM). Lekkie, intuicyjne i przeglądarkowe rozwiązanie pozwala na efektywną pracę sprzedawców w terenie i biurze.

Największym walorem proponowanego rozwiązania jest niezwykła użyteczność (dopasowana na bazie wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu sprzedażą) oraz jego dostępność z poziomu przeglądarki internetowej na dowolne urządzenia mobilne i komputery stacjonarne lub laptopy.

Projekt w liczbach:

50 %
skrócono
czas obsługi
procesu

0 zł
kosztowała
migracja danych
do nowego systemu

3 krotnie
szybsze wdrażanie
nowego pracownika

Efekt biznesowy

GrywIT wdrożył efektywny proces biznesowy wsparcia sprzedaży i zarządzania relacjami z własnymi klientami. Dzięki realizacji projektu m.in. wdrażanie nowego pracownika sprzedaży jest 3-krotnie szybsze niż wcześniej oraz o ponad 50% skrócono czas pracy związany z pracą sprzedawców w zakresie realizacji procesu sprzedażowego.

Wdrożony nowoczesny system CRM pomógł także w zapewnieniu lepszej obsługi klienta, umożliwiając spersonalizowane interakcje, krótszy czas reakcji i skuteczniejsze rozwiązywanie problemów. Zadowoleni klienci z większym prawdopodobieństwem staną się lojalnymi zwolennikami marki Grywit.

Firma doceniła nas za stworzenie prostej w obsłudze aplikacji lecz nie pozbawionej wielu funkcjonalności. To co GrywIT podkreśla jako plus współpracy z nami to bardzo dobra relacja i wysoki poziom współdziałania dzięki czemu finalny produkt jest tym czego oczekują.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc w efektywnym zarządzaniu sprzedażą, skracając czas obsługi procesów i poprawiając relacje z Twoimi klientami.

Skontaktuj się z nami

Referencje

Bardzo polecamy usługi INNOKREA! Współpraca w projekcie, polegającym na zbudowaniu aplikacji webowej, przebiegała profesjonalnie i bez zastrzeżeń. Rozwiązanie spełniło wszystkie nasze oczekiwania i na pewno w przyszłości będziemy korzystać z usług INNOKREA.

Anna Jankowiak, Właściciel, Grywit

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Porozmawiajmy o Twoim projekcie






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia komunikacji drogą elektroniczną.

    Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Innokrea Sp. z o.o., ul. Lęborska 3b, 80-386 Gdańsk. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia poprzez kontakt z nami: info@innokrea.pl. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności..

    Biuro

    ul. Małachowskiego 5

    80-262 Gdańsk

    Siedziba

    ul. Lęborska 3b

    80-386 Gdańsk