Warning: extract() expects parameter 1 to be array, bool given in /wp-content/themes/innokrea/templates/case-study-project.php on line 19

Aplikacja mobilna do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi – SESCOM

Aplikacja mobilna do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi

SESCOM LOGO

SESCOM S.A. to międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi Facility Management dla sieci handlowych – zapewnia utrzymanie techniczne i optymalizację funkcjonowania placówek sieciowych przez cały cykl ich życia.

#1

Wyzwanie

Spółka Sescom od zawsze dąży do maksymalnego komfortu i zadowolenia swoich klientów. Z tego względu podjęto decyzję o umożliwieniu klientom zgłaszania usterek i zarządzania nimi przez nie tylko przez platformę online, ale również za pomocą aplikacji na telefonach.

#2

Rozwiązanie

Nasz zespół programistów przygotował dla firmy Sescom aplikację mobilną, dostępną na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Dzięki temu uzyskano narzędzie do szybkiego przekazywania zgłoszeń m.in. usterek technicznych i zarządzania ich sprawną realizacją.

#3

Efekt biznesowy

Aplikacja usprawniła proces komunikacji i przekazywania zgłoszeń. Firma Sescom doceniła nasz produkt za to, że w momencie wdrożenia wyróżniał się dopasowaniem funkcjonalności do potrzeb i wymagań firmy.

"Nasza współpraca w ramach projektu realizowanego w 2018 roku układała się bardzo dobrze. Zespół INNOKREA potrafił wsłuchać się w nasze potrzeby i przekuć je w efektywną aplikację."SŁAWOMIR HALBRYTPrezes Zarządu,
Sescom S.A.

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Shabodi Case Study
Zdalne doradztwo lekarza podczas zabiegów chirurgicznych
Invest Comfort Case Study
Dedykowany system CRM dla firmy developerskiej
RoboApp Case Study
Uniwersalne środowisko graficznego programowania robotów edukacyjnych
SEC Case Study
Innowacyjne rozwiązanie do zarządzania brygadami
Grywit Comfort Case Study
System do zarządzania relacją z klientem
FIXFM Case Study
Przejęcie wsparcia technologicznego
Microsystem Case Study
Biometryczny system kontroli dostępu
Scheidt&Bachmann Case Study
Platforma e-commerce dla lokalnych społeczności
Digital Signature Case Study
Demonstrator inteligentnego podpisu
Femax Case Study
Usprawnienie procesu wyprzedaży w magazynie
Komputronik Case Study
Platforma do realizacji aukcji charytatywnej

Previous Next

Skontaktuj się z nami

[contact-form-7 id="15" title="Kontakt"]

Aplikacja mobilna do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi

SESCOM LOGO

SESCOM S.A. to międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi Facility Management dla sieci handlowych – zapewnia utrzymanie techniczne i optymalizację funkcjonowania placówek sieciowych przez cały cykl ich życia.

#1

Wyzwanie

Spółka Sescom od zawsze dąży do maksymalnego komfortu i zadowolenia swoich klientów. Z tego względu podjęto decyzję o umożliwieniu klientom zgłaszania usterek i zarządzania nimi przez nie tylko przez platformę online, ale również za pomocą aplikacji na telefonach.

#2

Rozwiązanie

Nasz zespół programistów przygotował dla firmy Sescom aplikację mobilną, dostępną na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Dzięki temu uzyskano narzędzie do szybkiego przekazywania zgłoszeń m.in. usterek technicznych i zarządzania ich sprawną realizacją.

#3

Efekt biznesowy

Aplikacja usprawniła proces komunikacji i przekazywania zgłoszeń. Firma Sescom doceniła nasz produkt za to, że w momencie wdrożenia wyróżniał się dopasowaniem funkcjonalności do potrzeb i wymagań firmy.

"Nasza współpraca w ramach projektu realizowanego w 2018 roku układała się bardzo dobrze. Zespół INNOKREA potrafił wsłuchać się w nasze potrzeby i przekuć je w efektywną aplikację."SŁAWOMIR HALBRYTPrezes Zarządu,
Sescom S.A.

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Shabodi Case Study
Zdalne doradztwo lekarza podczas zabiegów chirurgicznych
Invest Comfort Case Study
Dedykowany system CRM dla firmy developerskiej
RoboApp Case Study
Uniwersalne środowisko graficznego programowania robotów edukacyjnych
SEC Case Study
Innowacyjne rozwiązanie do zarządzania brygadami
Grywit Comfort Case Study
System do zarządzania relacją z klientem
FIXFM Case Study
Przejęcie wsparcia technologicznego
Microsystem Case Study
Biometryczny system kontroli dostępu
Scheidt&Bachmann Case Study
Platforma e-commerce dla lokalnych społeczności
Digital Signature Case Study
Demonstrator inteligentnego podpisu
Femax Case Study
Usprawnienie procesu wyprzedaży w magazynie
Komputronik Case Study
Platforma do realizacji aukcji charytatywnej

Previous Next

Skontaktuj się z nami

[contact-form-7 id="15" title="Kontakt"]

Skontaktuj się z nami

Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:

Porozmawiajmy o Twoim projekcie






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia komunikacji drogą elektroniczną.

    Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Innokrea Sp. z o.o., ul. Lęborska 3b, 80-386 Gdańsk. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia poprzez kontakt z nami: info@innokrea.pl. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności..

    Biuro

    ul. Małachowskiego 5

    80-262 Gdańsk

    Siedziba

    ul. Lęborska 3b

    80-386 Gdańsk