System do zarządzania sprzedażą małej i średniej firmy

System CRM


System wdrożony m.in. w ramach narzędzi dla przedsiębiorstw ciepłowniczych oraz w indywidualnej wersji dla przedsiębiorstw. Lekkie, intuicyjne, przeglądarkowe narzędzie dla małych i średnich przedsiębiorstw pozwalające na efektywną pracę m.in. sprzedawców w terenie i biurze.

Największym walorem rozwiązania jest niezwykła użyteczność (dopasowana na bazie wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu sprzedażą) oraz jego dostępność z poziomu przeglądarki internetowej na dowolne urządzenia mobilne i komputery stacjonarne / laptopy.

Zarządzanie relacjami z klientami

Podstawowe moduły / funkcjonalności CRM:


  • Kartoteka Klienta
  • Działania i Notatki
  • Szanse sprzedaży i ofertowanie
  • Ewidencja umów
  • Zarządzanie danymi osobowymi
  • Raporty

Kartoteka klienta to moduł CRM pozwalający na dodawanie nowych klientów do systemu, przeglądanie istniejących, wyszukiwanie klientów i obiektów (np. działań lub notatek). Na karcie klienta możliwy jest podgląd / historia wszelkich kontaktów z klientem.

W sekcji „Działań i Notatek” użytkownik ma dostęp do wszystkich działań (np. rozmowy telefoniczne, spotkania) zarejestrowanych dla danego klienta. Wyświetlane są działania zarówno planowane jak i zamknięte (wykonane). W zakresie planowanych działań – bezpośrednio z karty możemy zaplanować np. kolejną rozmowę telefoniczną czy spotkanie.

W procesie sprzedażowym możliwe jest rejestrowanie w systemie szans sprzedaży tzn. działań handlowych związanych z konkretnym klientem.

Karta „Ewidencji umów” przedstawia zakres informacji, jaki może być przechowywany w systemie w obszarze zawartych umów z klientami (i aneksów). System pozwala na efektywne zarządzanie danymi osobowymi i przechowywanymi zgodami na przetwarzanie danych osobowych, zgód marketingowych i innych, które są zgodne z najnowszymi wytycznymi RODO.

W systemie, ze względu na gromadzenie danych możliwe jest przygotowywanie raportów, np.:

  • raport klientów,
  • raport efektywności sprzedaży (np. liczba zawartych umów per doradca – w ujęciu miesięcznym, kwartalnym lub rocznym, lejek sprzedażowy),
  • i inne (np. tworzone na życzenie).

Chcesz uzyskać więcej informacji o platformie – skontaktuj się z nami.

LOKALIZACJA

Innokrea Sp. z o.o.

ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk

NAPISZ DO NAS

tel.: +48 694 487 332

e-mail: info@innokrea.pl

ZNAJDŹ NAS